rövidazélet

Szilvásgombóc, ó-ó-ó-ó! - avagy Nagyival az élet

2012. február 13. 19:14 - rcsdaniella

Ne lepődjetek meg, ha valamelyik szórakozóhelyen egyszer csak egy hajcsavarós, pongyolás, nagyszájú idős hölgy állít meg, puskával a kezében. Nem arról van szó, hogy túl sokat ittatok, épp ellenkezőleg: tőle kérhettek még több pálinkát. Klári nagyi jófej, fiatalos, imád beszélni, mi meg imádjuk őt. És, hogy mit keres az éjszakában? A Rövid az élet blognak újdonsült sztárságáról mesélt.

- Pénzt nem hoztál? Na jó, csak viccelek – így fogad az ősz hajú idős hölgy, akivel interjút beszéltem meg. Klári mama (ahogy mindenki hívja) a Rézangyal arca lett, egy ideje ő kínálja a nagymamás pálinkákat – az almáspite és szilvásgombóc shotokat – a szórakozóhelyeken. Bárhol összefuthattok vele az éjszakában, nem lesz nehéz felismerni. Viszonylag kevesen rohangálnak hajcsavaróval a fejükön, pongyolában egy diszkóban. Az idős hölgy nagyszájú, és tuti megitat veletek is néhány felest.

- Épp törölgettem az étteremben (egy gyorsétterem láncnál figyeltek fel rá), amikor odalépett hozzám egy fickó, hogy szeretne velem beszélni. Annyi hülye van, gondoltam, már megint a kergemarha kórról akar valaki kérdezni – magyarázza Klári mama. – Amikor pálinkáról beszélt nekem, megkérdeztem a főnököm, ismer-e ilyeneket. Először azt hittem ugyanis, hogy szórakozik velem. De kiderült, hogy nem, és szívesen vállaltam a feladatot. Végre nekem való munkát találtam: pofázni, meg vigyorogni kell, az meg megy nekem! A rendes munkám ugyanis nem az én világom, még ha százezer éves vagyok is.
Klári mama első bevetésen a Morrisons ligetben volt, és nemrég feltűnt a Story gálán is.
- A diszkóban először be voltam szarva. 22 éve nem ittam egy kortyot sem, de most mondtam a srácoknak, hogy hozzatok egy felest. Nagyon élveztem, a Story gálát meg még inkább. Anyám, ennyi fotót az eddigi 71 évemben nem csináltak rólam! A legtöbb sztárral ismerjük egymást, még a pesti éjszakából. Szulák Andival, Medveczky Ilonával mind együtt dolgoztam annak idején!
Klári mama ugyanis nem akárki: három nyelven beszél, érettségivel és kereskedelmi végzettséggel rendelkezik, egyébként pedig mixernőként dolgozott az elegáns fővárosi helyeken, így például az Astoria szállodában. A nagyit esténként Szabó Berci várja haza, aki egyébként a macskája. Állítólag jó fej.
Ha találkoztok a nagyival, okvetlenül küldjetek közös fotót! 

    
 

Szólj hozzá!
Címkék: nagyi rézangyal

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr484102220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása