rövidazélet

Ez a seprő jól seper

2010. december 07. 14:01 - rcsdaniella

Az egriek a törökkel, én meg Thummerer kékszőlő seprőpálinkájával vívtam csatát nemrég a Heves megyei városban. És ha már ott jártam, kötelességemnek éreztem a pálinkakóstolást. 

Kékszőlő seprőpálinka. Amit tudni kell róla, hogy 2005-ben a HunDeszt Pálinkaversenyen aranyérmet és Champion-díjat, 2006-ban a Destillata-n ezüstérmet, míg 2007-ben az Országos Borversenyen aranyérmet nyert és ez lett a kategóriagyőztes is. Az egri borokat alapvetően nem szeretem (bár nemrég ittam jó Bolykit) és nekem ez a pálinka túl markáns volt, de kétségtelenül jó. Le is fotóztam nektek. (a kompozíció a bennem megbúvó művésznek köszönhető) 

 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr832499478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása