rövidazélet

Rákóczi autós pálinkatúra – whatafuck?

2010. április 15. 21:51 - eszkimolany_

Egyik jó ismerősömtől kaptam meghívást eme fantasztikus fantázianévvel ellátott rendezvényre: „az érdekesnek ígérkező (még mielőtt azt hinné valaki, nem én írtam így!) I. Rákóczi Autós Pálinkatúra és Pálinkamustra” beharangozója.

Nah, gondoltam, ez zseniális, muszáj megnézni. Nem csalódtam, valódi élmény volt.


Hogy honnan a pálinkatúra neve, azt ember ki nem találná. Csakhogy én megkérdeztem: a bolt, ahol a sajtótájékoztatót tartották, a Rákóczi úton található és történetesen azé a Szicsek Jánosé, aki a rendezvény képviselőivel ellentétben otthon van a pálinka világában. Tudniillik ugyanis, hogy ez az egész pálinkatúra tulajdonképpen csak alibije az eseményt követő másnapi VALÓDI programnak. Ez pedig nem más, mint egy félmaraton lefutása Borsod-Abaúj Zemplén megyében.

Namármost, véleményem szerint az autós pálinkatúra (egyszer elbeszélgetnék egyébként azokkal, akik bármilyen alkohollal kapcsolatos rendezvényt autóval álmodnak meg) legalább annyira nem jön össze a félmaratonnal, amennyire Pataky Attila, a „megye pálinkanagykövete” Zimány Lindával, a pálinkatúra háziasszonyával. Előbbiről legalább elképzelhető, hogy közelebbről ismeri a jó magyar italt, utóbbiról azonban sok egyéb mellett ezt sem feltételezném. Mint háziasszony, egyébként háromnegyed órával a kezdés után esett be a beharangozóra, és ezzel sikerült engem is túlteljesítenie késésben.

Érdeklődő újságírók, avagy Zimány Lindára várva

  

Az esemény igen hasznos volt abból a szempontból, hogy megtudtam például azt, hogy Pataky Attila szerint a pálinka „felejteni segít” – kíváncsi lennék, mit gondol erről a volt felesége – és hogy Miskolcot, mint szülővárost Istenke, leírom még egyszer így, ahogy tőle elhangzott: Istenke választotta számára. Majd végiggondolva a kimondottakat, utóbb gyorsan kijavította magát és hozzátette, hogy igazából inkább ő maga választotta odafentről… Ennél a pontnál kiszakadt belőlem, hogy érdekes választás, aztán arra gondoltam: tulajdonképpen most min is csodálkozom?

Pataky egyébként úgy mellesleg hozzátette, hogy mivel a futók vasárnap indulnak, megveri a táltos dobját, hogy jó idő legyen… hogyismondjam, örülök, hogy Istenke nekem nem Miskolcot választotta.

Zimány Lindáról sajnos nem tudok hasonlókat mesélni, ugyanis nála unalmasabb háziasszony kevés van, és mint ilyen, ehhez a rendezvényhez sem tett hozzá az égvilágon semmit. (Egyszer viszont esküszöm, megszámolom, hogy egy monológ alatt a hasonló celebek hány idegen kifejezést használnak, hogy okosabbnak tűnjenek, öööö…nemistudom, Pataky Attilánál?!) Annyi azért kiderült róla, hogy nem szokott pálinkázni…

Akinek Istenke Miskolcot választotta

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr451924923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Funkerman 2010.04.20. 14:25:59

Jéééézusom! WTF? Hol az a kedves, hullámokban leomló hajú hölgy a pulból? Megkopaszodott e? :)

DeToXXX 2010.04.20. 14:46:57

xánalom a köbön 8)
süti beállítások módosítása