rövidazélet

Hello! Össze akarod velem szűrni a leved?

2010. április 29. 22:30 - deflegmátor

Este szépen, gondosan felkészültem a mai napra.

Bementem a spájzba, megkerestem a szilvát, amit 3 éve raktam félre. (Eléraktam a müzlit, hogy megvédjem magamtól az italt. Mivel nem eszem müzlit, tényleg nem ittam meg a páleszt.)

Literes palack, 50 fokos, ha jól emlékszem, lepotica szilvát mondott a bácsi, akitől kaptam Békésben. Na nem viszem ki mindet, a felét félreraktam hasonló jeles alkalmakra, tehát kettéöntöttem a nedüt.

Szerintem a pálinka nem oldja a műanyag palackot, ahogy itt valaki bekommentelte korábban egy másik posztba, mert akkor a hasonló alkoholfokú whisky-k és vodkák is oldanák, pedig azokat 4 centis kiszerelésben a legnagyobb whisky cégek is PET-be töltik. Ittam már pár ilyet minibárból és azoknak EU norma szerinti íze volt, azok pedig a pvc aromát nem taglalják.

Csak azért, hogy mégse kelljen magyarázkodnom, kerámiát használok. Íme:

Nem fér el a zsebemben, de annyi baj legyen :)

Mi kell még? Tavalyi fesztiválról gondosan megőrzött tulipánpohár, mert hát nem vagyok már húszéves, hogy üvegből igyak. Ráadásul nem is azért megyek ki SZILVA felirattal a fejemen, hogy mindenkivel tudassam a szám ízét (esetleg sötétedés után), hanem mert kínálni megyek a lét és élni a lehetőséggel, hogy engem is kínálnak.

Estig még gondolkodom, hogy vigyek-e pokrócot.

PálinkaPiknik! a Városháza Parkban (a Deák tér mellett)

 

Csekkolj be a facebook-on is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr181963109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása