rövidazélet

Miért szeretem a Szigetet?

2011. augusztus 16. 15:47 - rcsdaniella

Arra gondoltam, hogy ez a bejegyzés majd arról fog szólni, miért is szeretem a Sziget fesztivált. A porban bandukolva több minden is eszembe jutott, amit írhatnék majd, de aztán este lett, én meg eléggé elvesztettem a fonalat. Azért gyűjtöttem néhány érdekességet. 

Magától értetődő például, hogy a Szigeten találkozol olyan majommal, amelyik pálinkát iszik: 

Ha mégsem találkoznál ilyen majommal, akkor találkozhatsz viszont messziről jött nem tudni mikkel, akik örülnek a pálinkának:

... annyira, hogy rögtön a keresésére is indulnak:

Mindenkivel iszogatsz, elbeszélgetsz, és mire eljutsz oda, hogy megfejtsd, mit is szeretsz a fesztiválokban, nagy valószínűséggel arra sem emlékszel már, miért is gondolkodtál ilyesmin. Mindenesetre, idén is szigeteltünk, és jó volt. Remélem, nektek is ;) 

 

2 komment
Címkék: sziget pálinka

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr753158157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Celtic 2011.08.17. 12:05:34

Sherpak voltak :) Bar eleg furcsa sherpak, a nepali teherhordoknak ennel emberi arcuk van. Ezek olyan kis gnomok voltak, akik csak le akartak taborozni, de minden erdekelte oket (mint engem is a Szigeten)

Halal aranyos nepseg (egyebkent asszem angol utcaszinhaz).

Rezsó 2011.08.19. 11:32:38

Én azt hittem, teknősbékák. Mindenesetre tényleg jó fejek voltak. Ja, és majom2. is :)
süti beállítások módosítása